I begin to realized that the person with most value for me is the peron I don´t want it to be.

Jag har inte skrivit sen i torsdags. fy på mig! men i torsdag var det väl inte så mycket som hände, träning på kvällen och pepp inför söndagens match. sen blev det häng vid medborgarplatsen med Jenny.

I fredags fyllde Fanny 17 år. Ett stort grattis till vackra henne. Sen var det middag hos mig med Linnea och andra söta människor.

I lördags var det macher som stod på schemat och lite häng med Linnea. Jag spelade dock bara en match efter som jag är så satans förkyld. ni skulle hört mig! men den vann vi i alla fall med 6-3 över Mariebergs ik.

Idag var det den stora dagen. Jag med min jävla förkylning som gjorde så hosta och ont i halsen var dagens till en början enda känningar och känslor. men njae det skulle bli bättre. Vi åkte ut till Åkersberga för den viktigaste matchen jag någonsin spelat. Dagens match gällde antingen vi till kval upp till divison 1 eller just motståndarlaget Åkersberga. Ett jävla tryck i hallen och från den stora publiken klämde vi in 4-1 i första halvlek. Med lite otur och svårt att få in bollarna i andra och tredje lät vi Åkersberga komma in lite i matchen men den slutade ändå 4-3 till Dubvo Ik dam. är såååå stolt över alla och vi har verkligen varit grymma denna säsong. I helgen väntar troligtvis en bortamatch i södertälje mot just södertälje. 

När jag kom hem var det Djurgården- Luleå i sista sllutspelsmatchen som gällde såklart. Vi hade trycket i typ hela matchen och tog alltid ledningsmålet. När vår älskade 17 åring satte 3-2 trodde alla att matchen var avgjord och att Djurgården skulle sätta sin fot i slutspelet men då drar vi på oss en utvisning och luleå tar ut målvakten och gör då 6-4 vilket resulterar i mål. Förlängningen dominerades helt av Djurgården. Vi hade många chanser men tillslut är det ändå de äckliga björnarna som slår in det avgörande målet. Skit.



gammal bild från Sundbybergs tiderna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0