det går alldeles för fort, det är livet jag pratar om

I fredags efter skolan drog jag och Larre först hem till mig och åt bullar sen drog vi till midsommarkransen och hängde hemma hos Mirre. Därefter drog vi till Liljeholmen för fik på cafe fåtöljen och sen var det bara att ge sig tillbaka till Midsommarkransen för fest. Sen drog jag hem till hallonbergen igen. Känner att jag verkligen inte skulle klarat mig utan kollektivtrafiken en enda sekund typ.

Idag vaknade jag upp trött och lite snurrig för att sedan ge mig av till Elin och fira hennes födelsedag eftersom finisen fyllde år igår. Sen drog jag till löthallev för att jobba. Satt mest i sekretariatet och chillade med protokollen så det var ganska lugnt ändå. DUVBO IK HERR TILL ALLSVENSKAN DESSUTOM! FAN VAD GRYMT GRABBAR!

Sen åkte jag hem med Sofia, Martinelle och Linnea. Nu är jag hemma och ska nog skriva lite på labbrapporten. Känns lägligt en lördagkväll vid halv tolv.



bara för att jag saknar sommaren väldigt, väldigt, faktiskt gräsligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0