into the wild deep

Igår var det ju inte särskilt många i skolan med vi tjejer drog iaf och fikade på kafe och drömmar vid zinken. Sen
drog jag fanini och Mirre till hötorget och shoppade, möööh shoppade och shoppade. men aja låter coolare så. Sen mötte jag Lovisa och vi käkade och snackade om allt mellan himmel och jord tills det var dags att dra sig hemmåt för kvällen.
Idag skulle jag spela match med F-94orna men lilla smarta jag tog ju självklart fel på tiden och kom en timme för tidigt till samlingen. Blir så trött på mig själv ibland, jag kunde liksom sovit.... Iaf matchen gick inte vår väg även fast slutresulatatet blev 4-4. Skottstatistiken blev 17-43 till oss så det kändes ju inte så bra att vi inte fick in några fler. Jag satt nästan hela andra perioden på grund av min jävla halsfluss men gjorde något enstaka byte då och då. Sen låg jag hemma i sängen och måtte jätte dåligt. Jag skulle inte spelat sjuk liksom men inget hindrar stålmannen Linda. ah fast ne. På kvällen lyckades jag ändå dra till Sonia för att äta middag med henne, Michelle och Alice. Nu sitter jag kvär här med Sonis och hon instagrammar så jag måste sysselsätta mig med något annat. hihi flummawttacker på hög nivå.
Dagens fråga (frågad av Sonia): Hur ser man skillnad på kineser och japaner?
sonia våldtog sin bror någon gång. Incest är alltid bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0