I let the bad ones in and the good ones go

Längesen jag skrev, helgen var i alla fall fantastisk, fredagskvällen spenderades hemma hos Sofia med middag och film :) gick upp supermega tidigt och tog bussen från spånga till hallonbergen för att sen dra ut till värmdö för att spela match. Kändes ganska värt tillslut med en seger på 7-0. Själv gjorde jag 4 mål och två assist hihihih. cool tjej. Sen var det kompisar som gällde på lördagskvällen. Söndagen bestod av en heldag med match. Tyvärr torskade vi mot Älvsjö med 6-3. fett ovärt. Dom ligger typ sist och vi först. Kul liksom.

Nu sitter jag här med kemi som snurrar runt i min huvud. Jag orkar inte och jag förtår ingenting. Jag förstår verkligen ingenting och undrar du vart jag var på kemilektionerna i nian för mol har vi gått ingeom där och ja nu finns ingenting. FML


Kommentarer
Postat av: Alicia

fml<3

2011-02-08 @ 18:27:33
URL: http://jordglob.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0