I don´t wanna hold my pillow, I wanna hold you.

Måndagen var tråkig och jobbig på många sätt. Besök hos läkare som inte kunde förklara någonting, skola, plugg och inställd träning men var ju självklart där och titta i alla fall.

Tisdagen har även den bestått av knasiga läkarbesök som bara komplicerade saker och ting. Känns som jag ärvt en jävligt bra gen när det kommer till att jag tydligen är bärare av strep. dvs. typ halsfluss. Det betyder att jag har det hela tiden inom mig och det bryter ut titt som tätt när det själv vill. Känns härligt, mycket! Sen hade vi lagfotografering och därefter ännu en inställd träning.

Sen imorgon blir det också ett läkarbesök för halssvullnaden som kom från skidfallet. Herregud känner mig som en överdrivet gammal pensionär.

Just nu är det många motgångar...

Kommentarer
Postat av: Clara

gammal chey... du blir frisk.

2011-02-02 @ 11:39:18
URL: http://clarasklubbland.blogg.se/
Postat av: sofia

halsfluss <333 min favoritsjukdom om man får ha en sån.

2011-02-02 @ 15:38:07
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0