along this road

I onsdags var jag med mormor i princip hela dagen. Vi hade jätte mysigt med sushi, fika, tulpanutställning och lite allt möjligt. Det var ett bra tag sen vi träffades. Sen tränade jag 01orna i innebandy med Linnea som förövrigt är en fantastisk tränare! Sen åkte jag till Hallonbergen för att se 94orna träna och där väntade jag även på Miranda. Vi drog hem till mig och ringde Laura och undrade vart fan hon var men hon var tydligen hemma. Vi hade glömt henne eller typ missförstått varandra. Hon kom iaf tillslut och natten bestod av black ops, cola och skratt! Ganska mycket av det sistnämnda faktiskt.
Studiedagen idag började med smoothie med fina tjejer och springades hit och dit efter bussar. Sen var det läkaren (IGEN??!!?) för nya prover... Därefter blev det lite kemiplugg och sen träning! Gick super typ.

Farmor är tydligen sjuk så ska hälsa på henne imorgon :(
och seriöst, du förstörde min kväll. Ge dig fan i min syster, bara för att du inte kan rätta till ditt eget liv behöver du inte förstöra hennes. Jag vet att du kommer se det här..



Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0