så dödligt irriternade att man måste skriva någonting här.. :@@@@

ledig idag, skönt. tänkte sova ut för att jag har varit så sjukt trött och kännt mig helt trasig de senaste dagarna. Comenius dödade mig även fast det var helt underbart kul och man lärde känna massa goa människor. Men såklart kommer min syrra in vid kvart i sju.
- Lindaaaaaa kan jag få låna din tröja.
- ta precis vad du vill, jag bryr mig inte. den är i väskan tror jag. äh skitsamma. Hatar dig.

och ja jag är alltid trevlig mot min syster.

nu har jag i alla fall målat naglarna, skrikit till sum41, the strokes, good charlotte, adept, linkin park och bullet for my valentine. bara för bra allihoppa. Har även pluggat spanska, åhh älskar spanska men inte grammatik... någon gång ska jag kunna prata helt normalt med Alicia, någongång.

Nu ska jag ut och springa 5 km. Det är nog tjejerna som påverkat mig och det är asbra. Har redan lagt upp ett träningschema inför sommaren.

springa minst 4 km varannan dag, styrka i minst 15 min varje dag (!?), tennis minst 2-3 timmar i veckan.
Jag ska vara fit när innebandysäsongen börjar igen. juste lite intervaller och sånt måste läggas in någonstans. och lite rehabilitering för foten. fan det här kommer ju ta upp alla min dagar.

kbryyyyy...



hittade en superduper fin bild på Linnea, sist vi fotade. typ i somras!
ville bara tacka dig för att du alltis lyssnar och är så himla töntig :D älskar dig vännen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0