what do you do when the people who can stop you from crying was the one who made you cry

Ännu en höstlig dag avslutad. Vi började skolan med matte och jag hade för ovanlighetens skull (eller inte) glömt min mattebok hemma så jag jobbade med biologi i 2 timmar!!!?? istället. jag fick faktiskt ganska mycket gjort! Sen hade vi drygt 3 timmars håltimme så jag, Sofia, Miranda och Clara begav oss till gymmet för ännu ett fyspass. Vi är sjukt duktiga faktiskt som ens orkar ta oss dit tycker jag! Dagen avslutades sen med estet som sista lektion. Vi spelade ensemle spel och hade "roliga timmen" så det var kul :) sen drog jag till stan och satte mig på ett cafe med datorn för att vänta på Sonia, det tog ju sin tid men fick även en del plugg gjort där. (JAG HAR BLIVIT DUKTIG!!) När jag äntligen sparar ner arbetet för att det är klart tittar jag upp och ser mormor på väg upp för rulltrappan. Jag ropar och hon tar den ner igen. Jag tyckte det var lite smålustigt sådär att jag träffade på henne av alla människor precis när jag tittat upp från skärmen. Vi pratade lite och sen kom till slut Sonia. Vi gick och pratade med de olika partierna och ltie sånt. Sen nu hela kvällen har jag hjälpt syster min med att plugga. Suttit med henne i ca 3 timmar. Kan inte förstå att jag verkligen offrat så mycket tid för henne när jag borde pluggat eller hittat på något annat själv: men jag gör nog allt för henne. Det är nog så det är.

nu ska jag lägga mig i sängen, sönderanvända spotify och bara tänka.

dröm söt och sussa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0