vart du än går, ta med dig ditt hjärta

Problem har uppstått hela dagen och eftersom jag hade provträning blev det en hemma kväll idag. Usch och fy för sena fredagsträningar alltså. Var ju tvungena att gå ikväll liksom. Det gick i alla fall bra och alla var schyssta och bra så det var kul men som sagt vi får sen.
Järfällas tränare ringde även hem till min hemtelefon (?) precis innan jag sjulle åka och undrade om jag ville provträna med dom på måndag. Nu har jag ju träning med duvbo så det får nog bli på torsdag istället. Det är mycket nu men kul att folk hört talas om oss och till och med ringer mig och frågar ;D

I alla fall nu sitter jag med Linnea och kollar på "se upp för dårarna" och har det mysigt.

PUSSS



sliten idag men hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0