Tell people how awesome they are before it´´s to late. part one!

Jag har måånga så otroligt fina vänner som går före allt annat! De finns folk man bör slänga men inte gör bara för att.

Michelle är en jättefin människa som alltid ställer upp, hon är sbsolut en utav mina allra närmsta vänner! Älskar dig gumman



Sonia: Sonia, du har nästan alltid varit min allra bästa vän. Jag har aldrig en tråkig stund med dig. Vi har samma humor och tar inte mycket seriöst som inte behöver tas just det seriöst. Du ska veta att du har betytt så himla mycket för mig under alla dessa år. Älskar dig hjärtat!



Linnea: Min favorit till barndomsvän. Vi har känt varandra och varit bästa kompis från ett års ålder. Vi har hållt kontakten så sjukt bra och du är tokig, precis som jag! Älskar såklart dig också bebis



Lovisa Modalen: Världens skönaste tjej och då menar jag vekligen världens skönaste. Helt galen och vi har alltid s himla roligt ihop! Varje dag hela sommaren höll vi ihpo och nu känns dt tomt här utan dig även fast vi träffas typ en gång i veckan. Älskar dig något otroligt söt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0