Turn the lights off, I will still be here

Igår var det lördag för er som inte kommer ihåg. det gör jag för jag vara bara hemma och tog det lugnt igår. Var ensam hemma så gjorde allt det där man inte kan göra när man är i sällskap med någon.
- Jag sjöng högt som fan, troligtvis fick jag tinitus på köpet.
- prövade mammas alla kläder för kunna stjäla med mig något till min garderob, hittade tyvärr inte mycket.
- Hade all världens bas och dunkade spotify. grannarna hatar nog mig vid det här laget, tro mig när jag säger att maxvolymen var hööööög.

ja massa annat också förstås, åt hur mycket som helst bara för att. Satt och geekade cod ett tag. OMÄNSKLIGT för en ensam tjej.

Det var min gårdag i ord, idag har jag hunnit med att träffa Miranda och Clara för träning på gymmet. Där träffade vi också några killar från klassen och vi eller iaf jag kände mig ganska svag... synd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0