part two

Josefin: Vi har inte träffats på evigheter känns det som men ändå  tänker jag på dig hela tiden. Du är världens finaste människa och jag är sjukt glad att jag har dig vid min sida. Saknar dig något otrolig och älskar dig syster



Louise: Härlig och realistisk person, du är smart och vääääldigt trevlig och rolig att vara med. love u!



Kevin: Du har hjälpt mig genom så mycket! Jag kan prata om allt med dig och du finns alltid där! Du är bäst!



Ellinor: urgullig person, störtskön, rolig och ja allt man kan tänka sig! Älskar dig väldigt mycket!



Jenny: Jag har världens finaste och bästaste Syster! Vi bråkar väldigt ofta men hon är personen jag litar på allra mest, vi delar så mycket både erfarenheter och tankar. Skulle aldrig klara mig utan dig syster du är bäst och jag älskar dig oavsett vad!



Ni är dom finaste jag har och jag satt och lyssnade på if tomorrow never comes with ronan keating. Nu ska jag börja visa människor mer hur mycket jag uppskattar dom. haha, wish me good luck jag som hatar att prata känslor ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0