it´s the perfect time for me to taste your lipgloss

gay rubrik men huhu....

efter skolan igår drog några tjejer från klassen till stan, gick runt med dom lite sen mötte jag upp sonia och Louise. Har saknat den sistnämda ängeln. Efter en hel dels snackande drog jag mig hemåt för att träffa söta Linnea. Vi tog bussen till hallonbergen för att se på lite innebandy. Träffade några som vi snackade med ett tag sen åkte vi hem. Då drog jag till sonia och åt sushi. Därefter gick vi förbi Linnea och gick sedan vidare hem till mig och hade en film/myskväll. krånglig kväll jag vet men riktigt mysig.

idag har jag då kollat på brorsans två innebandy matcherr, kändes skönt att ta det lugnt och lite så. Har även firat min morbror.

hoppas på en lugn kväll ikväll, är helt slutkörd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0