It´s not true that one voice can´t change the world, It has to start somewhere.

Hola amigos!

Que tal? yo soy bien pero estoy mal. Me duele la cabeza... no me gusta.
(ni som inte förstår, förstår helt enkelt inte)

Idag har det varit en väldigt mysig dag och jag vet faktiskt inte varför. Skolan var faktiskt helt okej, inte så många lektioner och biologin kan man ju knappast räkna. Jag och sofia dog av garv ovh kunde inte sluta. Lite pinsamt var det men tack för att du typ gjorde min dag :) det fick mig på gott humör. Efter skolan drog jag in till centralen och mötte upp Sofie, det var sjukt länge sen och det var kul att prata igenom allt som hänt. Vi har även en hel del festplaner ;) vår dag kan beskrivas som FKB. stämmer ganska mycket in på det vi gjorde idag... vi var ganska sääär. Därefter drog jag med Linnea till träningen och oj vilken väg dit vi fick. AWESOME! Träningen gick väl bra fast jag orkade ingenting :(( jag är laaaattt!

Nu ska jjag börja på svenskan som ska vara klar tills imorgon och jag har inte börjat (a). jag är bra på att planera min tid.!



haha bilder från lunchen idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0