I wont waste my time on someone who thinks I´m waste of time

skrev värsta inlägget igår men döööö. såklart försvann det. jag skrev att jag skulle göra en ny start typ men det kanske va lika bra att det inte sparades. Eller? ni kanske tycker att jag skulle försöka skriva lite mer intressantare och göra bloggen för er? hum jag vet inte. försöka kan man ju alltid.

I torsdags var jag ju ledig och var med sonia ett tag innan teoretiska festen. Wow säger jag bara. Det var sjukt kul faktiskt (trodde jag inte). Blev inte bara dansa om man säger så och några kunde knappt stå upp, det var ganska roligt att se huhu. Spenderades såklart med fina männikor :)

I fredags var det ju skola som vanligt. Vi hade typ en aktivitetsdag med massa föreläsningar. Det var ganska skönt att dom lagt in den dagen efter det här för vi var många som var trötta och inte mådde helt okej typ. Nejdå men det var okej eller inte... ganska mycket tråkigt faktiskt. sen efter skolan skulle jag egentligen möta upp Samuel men orka inte och ja lite andra saker. Istället kom Michelle till mig och vi chillade galet hela kvällen och planerade massa framtida händelser. AWESOME!

Idag är det ju lördag och jag ska försöka träffa Klara och hennes pojkvän typ som är i Stockholm över helgen. Har inte träffat henne på över 2 år tror jag att det är så det ska verkligen bli super kul! Sen ikväll blire antingen en myskväll hos bästa Linnea eller utgång med människor som jag känt riktigt riktigt länge så det låter ju också härligt men vi får se :) pussinussi



jag hatar att känna så, jag hatar att känna så, jag hatar att du finns så djupt inom mig att det kräver ett helt liv för att gräva ut dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0