I´m so tired being here

Jag använder denna blogg som en dagbok så alla cp webcam bilder och vad jag gjort under dagarna får ni helt enkelt stå ut med om ni insisterar på att fortsätta läsa huhu :)

Orientering imorse, det gick helt okej. Jag och sofia lyckades kan man väl ändå säga! Sen stannade jag och Karolina kvar på gymmet och tränade lite. Hon blev min nya personliga tränare för hon säger att jag ger upp och inte försöker haha. Ivan var med på och satte mig i en extremt jobbigg ryggövning och det var väl i för sig bra eftersom jag har dåååålig hållning. På musiken hade vi redovisning och jag tycker att det gick ganska bra, tappade inte papperna eller något liknande. gråta var jag bara nära på men lyckades klara mig. Sen drog jag in till centralen och mötte upp Sonia och hennes två kompisar. Träffade även på fina Lovisa på plattan.

Nu är det snart provträning för Duvbo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0