girls is like a tv for a boy, they like to turn us on and just watch us cry

Igår kväll vid typ sex drog jag och Linnea in till kista centrum och mötte upp ZEYNEP som ringt mig tidigare under dagen. Hon är nämligen våran bardomsvän som vi inte träffat på över 6 år. Hon flyttade till turkiet för 6,5 år sedan och nu är hon och hälsar på här i Sverige. Vi snackade och frågade ut varandra om det mesta. Mysigt var det och mycket kul att träffa henne igen efter alla dessa år.

Kvällen som spenderades med sonia och Linnea var härlig. Vi lagade tacos, kollade på nästan tre hela filmer medadn vi snackade och sen badade vi i bubbelpoolen såklart också. Mysigt värre. Det var typ fest i duvbo men ingen av oss orkade dra oss in. Det får bli en annan gång. Jag har sovit alldeles för lite denna vecka och måste ta igen det idag men jag vet inte riktigt hur det ska går till. För idag ska jag,

*Plugga
*Träna
*Städa
*Klippa håret koooort
*Troligtvis träffa Klara eftersom det tyvärr inte blev något utav det igår

jag tog inga bilder igår och det var antagligen bra. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0