Gamla stan med två utav mina två finaste vänner gillas starkt!

Efter skolan mötte jag då upp sonia, Jasmin och Anna. Vi gick runt lite och skrattade lite åt några killar nej förlåt typ gubbar på trappan vid plattan. Sen kom det fram en äcklig gubbe till mig och frågade om jag kunde pussa honom. Självklart gjorde jag det, jag är öppen för alla. Eller inte. Absolut inte. EUUWW.

I alla fall när Lollo äntligen kom in till centralen gick vi till gamla stan och satte oss på ett fik precis vid nytorget eller vad det heter. Vi hade jätte mysigt, snackade om allt och framför alla garvade. Sköna människor det där!

Nu ska jag äta något och sen kommer Linnea för vi ska på träning :)

Ja, jag är dålig på att ta bilder så ni får helt enkelt tänka i bilder istället.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0