a word can say more than 1000 pictures, nej det ska inte vara tvärtom!

Hade en fruktansvärt natt inatt. Ledsen och besviken. Jag och Jenny var uppe sent och snackade. Älskar henne typ mest på jorden och skulle verkligen dö för henne. Älskade fina syster!

Att somna gråtandes är verkligen inget jag rekommenderar (deppblogg) mina ögon var helt igensvullna i morse. inte okej. Det var ganska lugnt i skolan men vet inte vad som hände på tuben dit. Jag tror jag försvinner ett tag för en kvinna petar på mig och frågar om jag mår bra. Jag mådde jätte illa och kände mig snurrig innan och sen kommer den där kvinnan. Tror nog faktiskt jag svimmade lite. Läskigt men det har ju hänt en hel del gånger förut. Men jag var trött, hade inte ätit någoning på 12 timmar typ och hade en hel del annat jobbigt i huvudet också.

Skolan var härlig. Det var ju konstiga frukt torsdagen som har blivit en merit. Det var jag, Clara, Mirandra och Sofia som starta detta event och allt fler blir intresserade haha :) awesome! Det hela började på ica för exakt en vecka sen. Vi alla ser en frukt som ser it som en stor lime och vi undrar lite vad det är. Jag går fram till en expedit och frågar. Sen bestämmer vi oss för att köpa den bara sådär. Därefter delar vi på den i matsalen och nu har det blivit en tradition. Dagen blir väl antagligen flyttad tilll fredag så några tjejer från franskan också kan va med på den :)

Förra veckan var det pomelo idag blev det drakfrukt.
Efter skolan skulle jag egentligen träffa Lovisa men hon har varit lite olydig så hon har kompisförbud X) så nu sitter jag istället här hemma med en drickyoghurt och pluggar. Eller nej det skulle jag inte säga. Ni ser ju hur bra det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0