you never realize how much you like someone until you watch them like someone else

igår var det träning igen, sen bonde söker fru med mamma. HAHAH säger jag bara, helt sjukt att jag kan skratta så mycket över ett sånt löjligt program och det var inte sista gången kan jag säga. Sen pluggade jag lite spanska som jag hade prov på idag. Det gick väl helt okej faktiskt, tror jag i alla fall. Idag slutade jag typ elva men var tvungen att vänta i skolan till typ ett. Sen drog jag till solna centrum ett tag för att leta present åt min bror som fyller år på söndag. Därefter hjälpte jag syrran med en teknikuppgift och nu sitter jag här, död.

Snart ska jag "jobba" som sargvakt i solna hallen, är jag där nu så betalar föreningen mina cuper så det blir väl bra antar jag.

I wish I could tell you what I feel for you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0