you make my day!

Hade en mycket intressant och trevlig dag igår som börjar med att man vaknar upp hos sin bästavän och ser snö utanför fönstret. JAG ÄLSKAR SNÖ! Det är så vacker och julen är ju det bästa som finns! Sen drar jag hem och möter upp Laura och vi fixar oss lite tillsammans innan vi drar in till st:Eriksplan och möter upp Miranda. efter lite ärenden där drar vi till brommaplan och möter de andra tjejerna från klassen. Vi handlar middag på konsum och beger oss därefter hem till sofia n för att äta den och lite sånt. Mycket prat, sämst pasta och mycket annat förgyllde den första delen av kvällen. Sen blev det tjejigt må jag säga, folk plattade håret, sminkade sig och valde kläder inför insparken! Vi drog dit vid 10 kanske och hade det ganska roligt faktisk. Tyvärr var teoretiska lite roligare faktiskt men kul var det! Vi kom väl hem vid ett eftersom vi drog lite tidigare för det hade hänt en sorglig grej och de var inte många av mikael elias teoretiska gymnasium elever som fortfarande hade partyhumöret på topp. Vi sov sen hos sofia och det var väldigt mysig dag helt enkelt :D

Tyvärr fick jag gå upp tidigt eftersom jag hade innebandymatch -.- mådde sådär, TRÖTT men det gick bra. Vi vann mot värmdö med 5-2 och jag gjorde 2 mål :D careface liksom men det är min dagbok och jag vill kunna se....

Nu ska jag börja göra ordning mig för en fika i solna centrum med en del fina tjejer från min förra klass. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0