When I see you alone, my heart jumps 10 times as fast as it use to, but I´m not brave to take astep in your direction.

Fikade med tjejerna från klassen idag ju, super mysigt var det verkligen. Jag har inga bilder som vanligt, bad- you named it!

Nu funderar jag på att dra på fest med min fina kompis, men den är låååångt bort och jag måste betala taxi hem själv så den tiltalar inte så mycket. Antingen går jag till bästavän eller stannar jag hemma. Det kommer bli mysigt vilket som eftersom jag knappt orkar hålla ögonlocken öppna längre.

Suck, jag vet inte varför jag känner som jag gör. Helt plötsligt har saknaden efter dig gjort så himla ont. Allt vi gjorde, allt vi hade. Över bara sådär. De 2 bästa veckorna i mitt liv hade jag med dej! Det borde gått över, det borde verkligen det. men du lever kvar, och varje gång jag hör din röst vill jag bara dö litegrann. vet att du inte heller mår bra men på något sätt älskar jag när du säger det, väldigt väldigt mycket. Det får mig att inte känna mig bortglömd.

Blev kanske lite för känslosam men smällar får man ta hela tiden, känns bara bra att få ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0