This is your life and it's ending one minute at a time

lugn föörmiddag i sängen med datorn och film. Eller nej serie, vampire diaries. Gosh jag vill också ha en pojke som är så där kärleksfull haha fast dom finns ju inte på riktigt, eller? Jag lyckas bara med idioter iaf.

Har pratat med Michelle länge också, om du läser det här så vill jag att du ska veta att jag älskar dig och skulle göra allt för dig. Du kan ringa mig oavsett tid på dygnet och jag kommer alltid att finnas där. Du är en jättefin människa, det är du verkligen!



Väldigt gammal bild men du är bäst!

Kommentarer
Postat av: michelle

du e så j*vla gullig love u

2010-10-02 @ 15:56:23
URL: http://mitzelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0