The only thing I saw threw was your heart.

inte skrivit sen i torsdags men då hände inte så mycket var sargvakt.kul....

igår mötte jag först upp Björn i solna centrum för att vara hans smakråd :) tänka sig, lite får man säga till om fortfarande. Sen mötte jag och mina syskon upp mormor för att äta och kolla på Magnus Uglla Revy haha. Ja alltså jag är inte ett fan men vi blev bjudna :) träffade förvånadsvärt på ett par bekanta där också. Själva showen var faktiskt riktigt kul, det var en massa komik, eller ja hela tiden faktiskt. Väldigt snuskiga skämt som föll mig i smaken ;)

Idag har jag spelat match med DU2, För mig gick det relativt bra med 3 mål men vi förlorade, ganska så stort :(

Nu ska jag börja fixa mig för att först äta middag med sonia, troligtvis sushi och sen blir det "klassfest".

Ni får bilder någon dag typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0