Take a step forward when nobody else does

jag är dålig på att skriva men bara för er underbara vänner....... ska jag skriva en sammanfattning om dagarna som gått cause I know you care so much!

tisdag: match DIF-Brynäs. Låt orden tala för sig själv. Det lite finare laget vann såklart med 4-3. Låg under med 3-0 efter första perioden sen kom en mirakalös vändning. Domarna kan fara åt helvete efter alla domslut. Väldigt bråkig match förutom. 2 matchstraff, domarna var 5 min försenade till tredje perioden och massa skit. Slagsmål förkom ju också ganska mycket men djurgårdarna sänkte motståndarna så jävla hårt huhu....

onsdag: Idrott och boxning, sjukt jobbigt var det. Därefter en mega lång håltimme på knappt 4 timmmar. Kul. Nej fast jag spelade boxhead med en kille och jag var lite bättre så det kändes bra. Fast nu ljög jag, bara lite men ändå. Sen var det konsert, det värsta jag gjort och jag kommer aldrig någonsin sätta mig där igen. Aldrig någonsin.

Idag dårå, VI hade round table conferance about the energy consumtion in the english speaking world. Jag var väldigt nervös men förhoppningsvis gick det helt okej. Sen drog jag hem och kollade klart det senaste DHW avsnittet som jag missade i tisdag pga. hockeymatchen.  Precis när den var klar ringde pappa och sa att han fixat två biljetter till stockholm open ikväll. Roligt säger jag eftersom både Fedrer och Söderling spelade och vann sina matcher idag. Awesome att en sån stor stjärna kommer till Srockholm för en ynka tävling som inte ger så många poäng på världsrankingen och ATP- touren. Nu ligger jag i sonias säng och vi har precis kollar klart det senaste avsnittet av Kungarna av tylösand. Serien är ju verkligen asbra oc jag dör av garv stup i kvarten. Men nu ska vi sovvvva. Godnatt.

ps: Mobba inte mitt flummiga inlägg men jag mår inte så bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0