I gave you my heart and a sweet love letter, but you gave it right back, said "i like her better.."

Fin dag i dag, först stan med urgulliga Miranda och Clara, sen mötte jag upp Lovisa och Cornelia och snackade igenom allt lite sådär mysigt.

Lovade min fina tjej att göra en lista, (vi ska jäääämffööööra sen)

Detta är hett på killar:
[x] Killen är grym på fotboll
[x] Killen är kickboxare
[] Killen vet allt om astrologi
[x] Killen dansar breakdance/street
[x] Killen kör motorcykel
[] Killen är kristen

Detta tycker jag är löjligt:
[] Killen pluggar som besatt inför alla prov
[] Killen rakar armhålorna
[] Killen tycker om att dansa salsa
[] Killen har alltid keps
[x] Killen har typ 5 stycken JL-tröjor i olika färger

Detta är ett klart minus:
[x] Killen är fattig
[x] Killen bryr sig inte om att fixa håret
[x] Killen röker/snusar
[] Killen är nykterist
[x] Killen har mjäll

Detta funkar bäst:
[x] Köpa en present någon gång
[x] Sms:a
[x] Visa att du uppskattar mig
[x] Ring och överraska mig mitt i natten
[x] Smöra på med en massa komplimanger

Killen:
[] Får bara göra sig fin för min skull
[] Ska se till att alltid vara snygg och fräsch
[x] Ska bry sig, men med en avslappnad inställning
[] Ska inte bry sig om hur han ser ut
[] Måste duscha varje dag
[] Med läckra JL-tröjor får mig på fall

Killar som:
[] Försöker sjunga trots att de inte kan är så söta
[] Sjunger är bögiga
[x] Kan sjunga är hett

Svenska flaggor på alla kläder:
[] Visar att killen verkligen bryr sig om landet
[x] Visar på taskig klädstil
[] Är rasistiskt
[] Är så snyggt

Killar med skägg:
[] Raka er
[] Är killar med stil
[] Är oftast mognare än killar utan skägg
[] Är sexigt

Lite blyga killar:
[] Är bögiga
[] Är mesiga
[] Gör mig osäker
[x] Är supergulliga
[] Tilltalar mig inte

Killar som tränar regelbundet:
[] Är dryga
[] Får mig att känna mig underlägsen
[] Är jättebra
[x] Är både bra och dåligt
[] Har inte tid med förhållande

Min smak:
[x] Långa killar säger allt (längre än mig iaf)
[] Killar 30, den gyllene åldern
[x] Kläderna gör mannen
[x] Mörkt hår, lagom muskler och charmigt leende
[x] En Nordisk prins, blond, Blåögd med vikingkropp
[x] Alla med söta blåa ögon och sommarhår
[] Rockkillen, mystiskt tilldragande
[x] Snaggade hiphopare är så manligt

Killen måste:
[x] Ringa ofta, annars tröttnar jag
[] Acceptera att jag inte tycker om att prata i telefon
[x] Ha ett liv utanför förhållandet också

Är det viktigt att killen är smart:
[x] Nej, personligheten i övrigt är mycket viktigare
[] Nej, bara han kan låtsas vara smart så är det okej
[] Nej, tröga killar är söta
[] Nej, smarta killar gör mig osäker
[x] Ja, pallar inte dumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0