I begin to realized that the person with most value for me is the peron I don´t want it to be.

I saw you cryed,
And I watch you leaved.
But the pain is what you done to me.

har haft en ganska händeselös dag så jag satte mig ner och skrev lite dikter med fuskrim, jag gillare. det var en gammal skrivarkurs lärare som sa att det flöt bättre i munnen och det lät mycket vackrare. Jag kan hålla med om det. Ni får väl antagligen se dom någongång men denna passade in idag. De andra är nog alldeles för personliga.

Jag förstår faktiskt inte, jag förstår ingenting. Jag förstår inte hur du kan gråta och vara så ångerfull när du behandlat mig som en docka de senaste månaderna. Jag förstår inte hur jag inte kan titta på dig, även fast du var personen jag ville se och möta hela tiden förut. jag förstår inte hur du fick för sig att jag skulle bli ditt offer och nu vilja försöka igen. Jag förstår inte hur du vill försöka på något vi egentligen aldrig haft. Jag förstår faktiskt inte, jag förstår ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0