forget about yesterday, the only right thing to do.

Skolan som vanligt, Fixat biljetter till Dif- Brynäs imorgon. Soft. Min maximala otur visade sig så sjukt tydligt idag. Först halkar jag framför bussen precis när jag står framför dörren och alla skrattar typ, kärringen i bussen kör bara iväg även fast jag baknar. Idiot. Går upp till hallonbergen eller nja halvspringer. Kommer till skolan allt verkar gå bra tills jag kommer 1 timme för tidigt till träningen och får vänta. Jag köpte en hel gurka som jag satt och åt för mig själv. Kul! Men gott var det. Träningen gick bra och efteråt stannade jag, Sofia, Linnea, Mimmi och Linus kvar för att möta p94 vilka vi ägde hårt. NU SKA JAG SOVA och min grupp är INTE klara med energifoldern än. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0