" DEN STÖRSTA NJUTNINGEN I LIVET ÄR ATT GÖRA DET ANDRA SÄGER ATT MAN INTE FÅR GÖRA"

sitter med Alicia under kemilektionen. Vi förstår ingenting om energidiagram och liknande. Vi är nog lite efterblivna trots allt. Nu ska vi försöka lära oss det igen, trots att det är meningslöst för lilla mig. Det ser ljusare ut för A -.-

jag kom hem från matchen vid typ halv åtta igår och då gjorde jag iordning kött och klyftpotatis och en billys pizza för jag var huuuuungrig och bosatte mig sedan i sängen. Colan var ju självklart också med! Jag satt/låg ner under täcket och kollade på two and a half men samtidigt som jag åt oh drack gott. Gillas väldigt stark. Avrundade med lite lugn musik i högtalarna och fick det perfekta slutet på kvällen samt den underbara början på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0