Asså det är sjukt hur mycket kärlek man kan ha för ett lag.

Alla tycker jag är galen när jag säger så men faktum är att det är jag inte. Djurgården är min andra, stora familj. Vi följer vårt lag oavsett vad och sjunger i alla sorters lägen. Vi stöttar grabbarna i både vinst och förlust för tröjorna är vår största kärlek!

Som ni kanske förstår var jag på Råsunda denna fina eftermiddag/kväll och ja vad ska man säga? Vi levde upp till förväntningarna, VI ÄR BÄST I STAN! 2-1 slutade matchen.

härligt att norra slutade sjunga nästan direkt efter 2-1 målet. Arenan var fylld av mycket mer djurgårdare än aikare, och dom som kallar oss medgångsupportrar, vad hände?

innan var jag iaf i Kista med tjejerna från klassen igen, Fick med mig en tofs hem haha, alltid någonting!

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0