nationaldagen

Spenderades på golfängarna men bland annat, Linnea, sonia, Linda T, Ellis, Michelle, Lollo, Marcus, Robin och Daniel. Vi hade allmänt mysigt. Problemen uppstod när jag skulle hem. Robin brottar ner mig och håller fast mig. Marcus tupperar mitt hår så jag ser ut som ett troll. Sen när jag försöker låsa upp min satans moppe kommer några små killar och ba får jag åka på den. Jag säger, äru dum i huvudet. Kan du sticka du står i vägen. Han ba jag är sårad vet att du tror att jag tänker ta den. Bla bla bla. Jag ba nej du är åtta och når inte ens upp till styret. Han flippa och det visade sig att han var 14. Sen typ håller jag på och köra på honom för att han vägrar att flytta på sig och då får man en påse full med skräp i ryggen. Jag drar upp långfingret och kör iväg men märker sekunder senare att det är killarna springer efter.. Hahah men dom var för långsamma. Han jag nästan körde på vad så söööt, han liknade min hamster. Puss på dig!

orkar inte lägga upp bilder här, dom finns på facebook




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0