hej jag heter Linda och jag är bra på att uppdatera

lördag:

på dagen träffade jag älskade Linnea, vi hade mysigt och snackade och så :) sen på kvällen var jag på restaurang med min pappa och sen bio. Vi såg robin hood såklart :) skitbra film! jaja, det var mysigt iaf.

Idag har jag då varit på Kanan badet med Daniel, Linda och Pontus. Vi hade trevligt även fast det regnade -.-
Därefter drog jag till solna och mötte upp Kevin, Simon och Natha. Sen kom även några andra ett tag. Drog hem vid typ halv 12, ringde ett jävla massa samtal och nu ska jag nog sova. Imorgon ska jag vara med Kevin.


Ha det bra

vet att min blogg är så rolig speciellt eftersom jag inte har några bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0