Du kallar det kärlek, jag vet att det heter hat

Heeej min kära blogg. Skulle dö för dig. okej ska sluta va så seriös. måste börja bli lite mer oseriös annars blir den för tråkig. Tro mig, jag är seriös när jag skriver så här..

ska skärpa mig...

Nu sitter jag med datorn och spotify är i full gång. Har precis kommit hem från fotbollsplanen där jag, sonia och linnea mötte marcus och robin. Amanda var också med ett tag. Nu är jag trött.

Juste har sprungit i ursvik med sofia och Linnea idag också *stolt*



så här ful ser man ut idag. har duschat och inte hunnit platta håret därför ser det muppat ut.. mitt leende också men jag vet att ni älskar webcam bilder så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0