de förflutna dagarna

lördag: pappas 50 års fest!!! Najs var det iaf faktiskt. tjänade även lite cash som var välbehövliga.

Söndag: först mötte jag upp Lovisa och sonia och vi drog till kista och åt donken såklart sen drog Lovisa och vi väntade på Lollo. När hon tillslut kom fikade vi och sen drog vi till stallet och foto lite. Jag och sonia har ju fått en sväng av hästsjukan <333 (gosh, typiskt oss hyperaktiva människor). senare på kvällen var jag med sonia och marcus. vi kolla typ true blood och hade det allmänt mysigt. sen sov jag där också.

Måndag: Vaknade upp hos sonia tidigt men skyndade mig typ därifrån för att hinna till mitt möte. Sen träffade jag michelle och vi gick hem till henne och käkade. Sen kom Daniel och han följde med oss till stan till donken självklart -.- Vi mötte även sonia med 3 grabbar ;O Därefter gick jag och Michelle runt lite och snackade om en massa och så. Det var skönt att lätta på trycket jag hade inom mig. Tack älskling <3 Ännu lite senare väckte sonia mig (jag låg och sov vid typ 7) och bad mig följa med in till sumpan för att möta marcus och robin. Jag följde med och vi satte oss på donken (OMG!!!!) Nu är jag hemma men ska snart ta en promenad med sonia igen.

bilder:



(Efter powernapen)



(kom hem från stan, seriös kolla mitt oplattade hår!!!!)

Jag vet att ni bryr er om hur jag ser ut men det här är min dagbok, jag vill se det :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0