Älskade älskade 9A

Nu är det slut, nu är allt över. Har inte gråtit än, kan inte förstå det. Det är helt tomt, får inte ut någonting. Det känns som om jag fortfarande ska ta samma tråkiga väg till alfaskolan, sitta och vara uttråkad på lektionerna men samtidigt vara med er underbara människor. Ni ska veta att ni är en bunt fantastiska människor som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Jag kommer sakna er sjukt mycket men vår sammanhållning borde kunna föra oss samman igen ett par gånger. Jag älskar er!

Torsdags:

Balen var superkul. hade inte direkt några förväntningar men det var underbart. Sista riktiga saken vi gör ihop hela klassen. Maten var god och ja allt var helt enkelt kul. Synd att den är över. (balbilder finns på min facebook, orkar inte lägga upp alla).

Fredags: idag var det sista gången vi i klass 9A var just klass 9A. Vi fick våra betyg. Jag uppnådde mina mål på 300 poäng. Sen gick alla upp i klassrummet och fika men ingen ville gå. Många grät, usch! kan verkligen inte förstå det. Men jag fick 4 fina år tsm med er och jag är glad över varenda sekund med er. Även fast vi bråkat och så. Vi är fortfarande bäst! Sen drog jag hem till sonia och hon lagade pannkakor. ja, de flesta skulle säkert kunna gissa vad som hände. Ni som gissade på att sonia tappar ut hela smeten gissade rätt. Men men de blev 5 st tillslut som var ätbara. Därefter drog jag till skolan och mötte upp pontus, samuel, simon, simon, faraz och kevin. Vi drog till solna centrum för att fixa lite grejer innan vi skulle äta där. Lite problem uppstod dessvärre men vi väntade iaf på natha, arda, irma och dejana. sofie kom också lite tidigare. jaja, vi åt på donken och sen drog vi till brunnsviken och satt där på en brygga och hade det mysigt. Det skulle vara en klassgrej men det kom inte så många men det var kul ändå.

idag ska jag träffa en kompis, så måste dra nu. Ha ett underbart sommarlov!




så fina såå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0