sthlm

Nu är jag tillbaka i stockholm mot min vilja. Ängelsbäcksstrand är det finaste stället på jorden. Jag mår så bra där! Det ska iaf blin ruuuligt att träffa lite kompisar som man saknat under tiden. Igår direkt när jag kom hem mötte jag upp sonia, vi gick runt och snackade och sedan drog vi upp till sumpan och hyrde film. SJälvklart blev det It´s complicated. Det är våran film, vi har så sjukt mycket minnen till den. Ofelia kom också och vi kollade på filmen och sen vid typ halv 3 drog vi ut på nattvandring typ. Mysigt iaf.

Idag vakande jag av ett sms från min bror som löd: har du vaknat? kan vi inte fixa tältet nu, SNÄLLA!? (vi måste bygga upp tält och pröva liggunderlag och sovsäckar till norge. Tältet var jättestort och det var inte så kul när vi insåg att beskrivningen var på franska och det fanns inga bilder. vi fick upp det tillslut iaf i värmen! Snett och ut- och in men aja. Sen har jag bara legat inne framför datorn hela dagen typ. Har varit så sjukt trött och somnat emmelanåt. Imorgon ska jag träffa nadja och typ kevin. fredag blir det arda. Hoppas ni har det bra.


puss

Ps: Bilder kommer sen efter sommaren typ då jag kan lägga in alla på samma gång. är för lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0