hur orkar jag??

Det är en svår fråga men jag kan redan svaret på den. Det gör jag inte!! jag kommer seriöst dö nu sista matchen.. Det blir då den tredje för idag, först en damjuniormatch klockan 9 i morse mot Huddinge i div 1.. förlust med 1-4 dock 2 mål i öppet mål i slutminuten. Sen 94a match mot Enebyberg där vi vann med 3-1... skulle kunnat bli mycket högre siffror om jag bara inte missat så satans mycket.. Åhh vet inte vad felet är på mig längre... Springer och kör hårt får tag i bollen springer förbi backarna till ett friläge. Sjuter rakt på målisen vilket hon lätt räddar.... Så j***a smart!!! Ska ta mig ifrån svackan så snabbt som möjligt... Jag spelar ju som en kråkkka typp. nej men det är iallafall så jag känner.

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Liiv

Fin blogg :)

2010-01-24 @ 14:23:08
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: sonia

BLOGGA

2010-01-27 @ 09:04:47
URL: http://akvarellcell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0