HEMSKT!

Tonårspojke dog i tågolycka

Stockholm. En pojke i tonåren avled i morse efter att ha blivit påkörd av ett tåg på Roslagsbanan vid Täby, norr om Stockholm, vid åttatiden på morgonen.

Enligt polis på plats rör det sig om en olycka.

Tågtrafiken ställdes efter olyckan in på sträckan Vallentuna-Täby kyrkby och ersattes med buss.




Denna pojke var min kompis kompis bror. Han var 14 år och smet över spåret fast bommarna var nedfällda. Jag förstår inte vad man tänker på när man gör något sådant. Tänk om något sådant här skulle hända, du sårar alla omkring dej och får själv inte leva det liv du egentligen borde. Jag kan faktiskt inte förstå att det är sant. Det hemska va också att systern stod på perrongen och väntade på roslagsbanan när detta hände. Hon hörde som alla andra där att någon blivit påkörd. Inte att människan var död och speciellt inte att det var hennes bror. Min kompis är jätte ledsen, de var nära vänner och brorsan såg man mycket utav. Det enda jag kan tänka på är systern som förlorade sin 14-åriga lillbror i en tågolycka när hon själv var på plats. Hon skulle gå på tåget som dödade hennes lillbror. Snälla, vad håller våran värld på att bli? Sluta spring över spår. ni utsätter inte bara er själva för fara ni tänker inte på människorna i eran omgivning som aldrig kommer bli sig själva efter det här. kom igen 14 år? får man ens va ute själv då? Jag vill bara säga att jag lider mer er och jag kommer alltid stötta dej Lovisa.. fy fan..
jag älskar dej!


Kommentarer
Postat av: sonia

Shit vems bror? :( sorgligt

2010-01-18 @ 23:22:34
URL: http://akvarellcell.blogg.se/
Postat av: lovisa modalen

tack gumman det är verkligen skit jobbigt :( <33333

2010-01-19 @ 01:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0