Älskade farmor!

Jaha, då vare skola snart igen, tar bussen som går klockan kavrt i 10. Det känns ganska skönt ändå. När jag kommer hem idag måste jag packa. Sonia och jag ska ju på kryssning mellan onsdag till torsdag :) Ja, vi kommer ha jätte kul! Sen ska jag väl försöka träna lite mer på nv läxan så jag kan den som ett rinnande vatten och sedan drar jag nog upp till farmor med pappa ett tag. Jag och pappa har svurit ett löfte och det är att träffa farmor mer. Hon fyller 90 i år och bor bara 5 min härifrån, ändå träffar vi henne typ aldrig :/ när jag var där i fredags och frågade om jag fick komma började hon gråta. Hon säger att hon alltid måste ha tvn eller radion på för att inte känna sig alldeles för ensam. Hon sa även att jag borde komma dit oftare och tro mig det tänker jag göra :) Jag har absolut världes bästa farmor! 

i helgen ska min mormor komma hit och bo hos oss i 4 dagar för mamma och pappa ska resa någonsans. buhu!
Men det var ett tag sen jag träffade mormor också så det ska bli jätte kul det med.

Puss på er!

 bilden är från google dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0