-.-

Lördagen var en helvetisk dag!!!  Vi hade match mot Töjnan och förlorade med 5-0. Vi spelade verkligen uruselt! Inte nog med det när det var 1min och 20 sek kvar av matchen får jag friläge i boxplay och en jävel stciker in klubban mellan mina ben och jag drampar snett och faller. Ja! Det fallet gav mig en avsliten sena!! Jag är sur eftersom jag blir borta från alls sorts träning i minst 6 veckor och just nu hoppas jag runt på dessa satans kryckor!

Missar skidorna på sportlovet, slutspelat i innebandy och ja i princip allt. Har räknat ut att under dessa 6 vrckor kommer jag att missa 49 träningspass! Vad ska jag göra för att komma iform efter det då?

hatar den där tjejen, visserligen fick vi straff och så men min fot gick ju inte att rädda :( HORBARN!!

Nu är jag bara deprimerad och jag känner mig uttråkad har inga träningar och vet inte vad jag ska spendera min tid med nu :/ Kanske borde plugga ordentligt och försöka höja mej till min 300 poäng som mitt mål har varit hela tiden :/ Två satans ämnen kvar.. Men plugga orkar ingen göra speciellt inte när man inte tränar hellre.

IRRITERANDE!

Jag önskar att alla ni har det bra iallafall.

Vill tacka mina vänner som varit sjukt snälla mot mig hela tiden, förlåt att jag blivit lite sur på att ni vill hjälpa till men jag vill inte särbehandlas. Det är jätte snällt och visst behöver jag hjälp ibland. Men jag är en pessimist och ska klara allting själv. Vill inte inse vad som just drabbat mig.

Okej det här låter fett deprimerande men det är faktiskt ganska jobbigt.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sonia

BOOOOOOBIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-16 @ 20:06:44
URL: http://akvarellcell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0