When the lights turns on, I still just see into the darkness

Jag vaknade upp hos Lovisa vid halv tio någon gång, fixade mig, fick lönen och sen drog jag hem. Väl hemma bytte jag om och fixade mig lite för att dra in till Frösunda och hem till André. Efter några timmar ringde sonia och bad om att hon skulle få komma så vi satte oss på ett fik med henne. Sen kom även kevin förbi ett tag och det var kul att träffa dom båda igen.

weeeelll. sen skulle jag spela tennis men det blev såklart ingen eftersom det regnat så satans mycket. Men istället åt jag världens godaste lasange och gjorde klart läxorna som skulle vara klara tills imorgon.

Nu ska jag sluta uttråka er med saker som ni inte ens bryr er om så ha det bra så hörs vi senare.7
kyss

kollade lite gamla bilder och hittade en skitful bild på mig, huhu typ för 4 år sen skulle jag tro.... SIK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0