Dagens datum

Skolan idag var okej. Sonia mötte iaf upp mig vid stadshagen och vi drog in till stan och shoppade, iaf jag typ. Köpte en tröja och la faktiskt bara undan ett par jeans och två andra tröjor men måste dra in och köpa dom imorgon eftersom jag råkade slå fel kod för många gåner på kortet -.- såå typiskt mig, blandade ihop varenda lite jävla siffra. jaja sen kom jag hem och drog direkt och tränade. det var faktiskt roligt. Glömde nämna att det var innebandy jag tränade men ah vi var många och det var kul. Stötte även på en hel del fina människor idag, gillas mycket.

Nu ska jag sova, eller nej.... soptify och te väntar om jag nu bara hade tyckt om te.. får väl bli vatten eller något annat istället.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0