There's always that one person that will always have your heart

Lördagsmorgonen började med innebandy självklart. Tidigt också = ännu bättre. Fast nej. Men vi vann i alla fall med 5-3 så det var kul. dessvärre kunde jag inte röra huvudet. (Fick ju sent på fredagsnatten reda på att jag hade fått en lätt hjärnskakning från Romme när jag trillade på huvudet... ) Jag kände att jag hade ont på sidan om halsen och när jag kollade och kände efter var jag helt uppsvullen. Det såg sinnesjukt ut! Har aldrig sett någon med så stor hals. (tur så har lite lagt sig men är forfarande svuuuullen och har fortfarande så groteskt ont!!?!!) Iaf, sen drog jag och Sofia till Bromma blocks och inhandlade en ny innebandybag. Stor är den och när jag kom hem frågade pappa om jag köpt en ny resväska. man ba kbry. Efter det var det ännu en match som stod på schemat. Denna gång fölorade vi med 4-2 men haha måste nästa berätta om mitt utbrott. Skriver i nästa stycke så kan ni som inte bryr er bara hoppa över det haha.

Vi hade världens kassaste domare! och jag menar det verkligen. Man brukar alltid ha två stycken och vi fick bara en och så var han *******. Lovar att hans mamma inte hade brytt sig om han gick och hängde sig. (okej, lugn nu)
Iaf vi mötte enebyberg dvs. golfklubben. De slår på allt det får syn på (klubborna) och egentligen ska det vara utvisning på allt det där! Men åh nej absolut inte i denna match. Efter sisådär 100 slag på 5 minuter skriker jag på domaren att han fan ska börja kolla slagen. Men nej. I periodpaus går vår lagkapten och pratar med honom och då säger han att det är vårt fel eftersom vi har bollen för långt från kroppen. Man ba jaha. Ska det vara "lagligt" då eller? idiot. Sen deras 3-1 mål kastar jag klubban i golvet och borde fått utvisning men han typ log???!!! helt störd. Alla frilägen jag hade slogs bort och ingenting hände. Sa en hel del.. Sen i slutet när en liten fjortis först slår världens hårdaste slag på min klubba som gjorde att jag fick en spricka i bladet och även drar fram armbågen och puttar mig över sargen får jag utbrott. Jag skriker lite mer på domaren men han tycks inte höra så mycket eftersom hela publiken är galna och upprivna så han ger mig tillslut det där jävla frislaget. Usch... svårt att förklara och det var inte meningen att folk ska behöva läsa det här men skönt att skriva av sig haha. Jag är störd. Osportslig kanske ni kallar mig nu och jag skulle ärligt inte kallat mig själv någonting annat under den matchen.



Lördagskvällen spenderades med vänner i sundbyberg. Vi åt middag och snackade, sen blev det film!

Idag har varit en super seg dag. Har bara ondare och huvudvärken kommer stundvis och gör mig illamående. Jag har i princip legat i sängen hela dagen. orkar inget annat. Juste var på solna närakut men de hade inte grejjerna det behövde så ska till vårdcentralen imorgon och kolla upp allt det här. Vilket missöde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0