speachless

oouufff innebandydagen blev både lyckat och olyckad men mest åt det första hållet. Jag gjorde mål... på dammatchen... det var mitt första mål med nya laget.... första målet med att att vara minst 2 år yngre än alla andra. Jag är stolt och så otroligt glad att äntligen ha börjat spela in mig i duvbo dam. det är svårt att byta lag. Det är så himla olika spelstilar som mann tvingas lära och nuvarande laget är ju riktigt riktigt bra. Vi vann med 6-3 tillslut och det var härliga siffror. Direkt när slutsignalen gick sprang jag utan att sätta på mig överdragningskläderna, utan att sätta på mig ytterskorna till bilen precis utanför där pappa stod och vänta. Vi körde rally ända till hässelbyhallen för att jag skulle hinna vara med i andra halvlek med F-94. Jag skulle egentligen bara spelat två perioder med damerna men jag fick tydligen inte lämna eftersom det stod 3-3 då. Men men, F-94 matchen förlorade vi tråkigt nog mot ett hat lag till oss. Siffrorna vart 6-4. det var en riktig skit match och mycket fula tacklingar och ord förekom. As I said HATMATCH. Nu står det 1-1 i imbördes möten men nästa gång tar vi dem. jag fick värsta flippen på domarn haha ni skulle sett men det lönade sig även fast jag var rädd att åka på en utvisning. busigt...

Nu har jag duschat länge, myyyysss. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0