some times a bad guy can be could for a girl

Idag var det skoldm i innebandy. Jag var den ända tjejen och sprang runt där med min hästsvans och kände mig ensam. Men det var kul och vi var bra, trots att vi förlorade båda matcherna ganska så stort. Sen drog jag vidare till skolan där jag käkade med en "lagkamrat" och sen hade jag 45 minuters kemilektion innan jag var tvungen att dra till tandläkaren.

det blir väl lite matteplugg eftersom cos sin och tan snurrar runt i mitt huvud hela tiden. Lika bra all lära sig alt det där så man kan se klart igen.

Träning ikväll såklart. Dessvärre har jag sån sjukt träningsvärk från body pumpen igår... :O



HAHA, asså bilderna i mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0