in every direction I turn, i´s only your face I see

Jag klarar verkligen knappt av det här. Jag ska inte vara deppig och jag är inte det heller. Bara lite. Jag förstår honom inte, jag förstår inte mig själv. Jag ska aldrig mer gilla någon, aldrig mer älska någon, aldrig mer bli kär i någon. Åtminstonde inte i någon som bor utanför Sveriges fina gränser. det finns ingen mer kärlek från mitt håll, jag kan inte hålla med eller säga desamma på alla dina uttryckningar men jag saknar! Jag vet inte vart jag ska vända mig, jag måste komma över det här!


vet att jag kommer ångra allt jag skrev imorgon men lev i nuet.

Tråkig dag och inställd träning, livet kan verkligen inte bli bättre just nu...



HAHA urskön gammal bild jag hittade på datorn ^^

Kommentarer
Postat av: Mich

åh gumman jag vet hur det känns ring mig om du vll prata om det bara berätta allt eller nåt..vet inte riktigt vad jag ska skriva men du vet vad jag menar!

2011-01-25 @ 08:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0