if your friend leave you, she never was a true one.

Världens mysigaste dag skulle jag nästan kunna säga. Den har varit fin på så många olika sätt! började dock med engelskaprov tidigt på morgonen men det kändes super efteråt med ett MVG i kassen hem. Vi är bäst. Morgonen fortsatte på cafe 60 med underbara klasskompisar.Har märkt av en trend av att skriva känslofyllda saker om delar av NV1b och jag kan inte annat än hålla med och känner att jag också måste skriva av mig också. Ni är fantastiska allihopa och bättre klass är svårt att få tag i!

sen var det innebandymöte och jag säger bara fy. Jag satt som ensam tjej längst fram i klassrummet med 19 killar bakom mig. Kändes verkligen hur bra som helst eller inte. Kunde liksom inte dra mig ur då eller. Jag hamnade iaf i lag 2 och ska spela gruppspel på torsdag. Ja, vad ska jag säga, får nog blanda in tre väl använda bokstäver. fml.

Efter mötet kom bästaste Arda och mötte upp mig i stadshagen och vi begav oss till kista galleria för mat och shopping hihi. Skulle spara pengar men gissa vad jag fick med mig hem.
*Två armband
*två örhängen
*ett halsband
*klänning
*jeans
*linne

ja hehe men hade lite presenkort så det blev inte så dyrt tillslut. Det var iaf supermysigt att träffa Arda igen för henne har jag verkligen saknat! Har så¨sjukt kul med dig och kan verkligen berätta allt! Puss på dig.

Efter det fina sällskapet drog jag hem och skulle egentligen ut och träffa Vickan faktiskt med ah så blev det med den saken när jag somnade framför tvn och vaknar typ nu. Jahapp så kan det gå ibland.


Kommentarer
Postat av: sofia

gillar första stycket väldigt mycket!!!!!! superbt, lindy hopp!

2011-01-15 @ 00:46:19
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0