hjärtslag

Fredag betyder skola som vanligt och sen bar det av till Karolinska sjukhuset. Därefter mötte jag upp Laura och Adam i hallonbergen för att ta med mig en av dessa människor hem. och inte är det adam i alla fall (kvinnohatare). Larre och jag åt, läste tidning (HAHA) och gjorde oss iordning för att sedan möta upp de andra tjejorna vid medis. Vi såg hjärtslag på viktoria i en utav de minsta salonger jag absolut sett. Men det var mysigt. När filmen var slut och vi var tvungna att lämna dom super sköna stolarna tog vi bussen ett par stationer och satte oss i källaren på¨café fåtöljen. Efter någon timme drog jag, mirre och larre på någon fest vid midsommarkransen och hade roligt. Vi somnade även hos Miranda efteråt.

I lördags var det bara att ställa klockan tidigt även fast vi bara sovit några enstaka timmar natten innan. Jag och Laura hade otur hela vägen hem till mig med bussar och tunnelbanor så pass tidigt men vi hämtade badkläder snabbt som tusan och underbara mamma sjussade oss till Bergshamra. När vi nått destinationen Mörby badet badade vi ju såklart och lärde mig en massa nytt. ELIN och SOFIA är grymma på att simma och jag ser faktiskt framemot deras lektion! Därefter var den världens godaste ceasarsallad som väntade hos Elin. Asså ni förstår nog inte hur sjukt god den var! Dessvärre var jag tvungen att åka ifrån Daderyd relativt tidigt eftersom jag skulle möta upp min bror för att åka in till globen och se Dif krossa Brynäs. Tyvärr blev det inte riktigt så. Vi åkte på torsk med 2-1 men vi fick två bortdömda mål av en solnatattare. Det finns verkligen inte sämre än lärking. skitmatch och skitdomare gjorde kvällen till lite av en besvikelse. jaja, vi begav oss ändå hemåt och när vi väl kom ifrån folkmassorna och in i det varma huset hälsade jag på alla gäster som befann sig på nedervåningen och gick sen upp på övervåningen och satte på gossip girl.

Idag blir det 2 matcher som jag måste åka direkt emellan. Jag ska även kolla på herrlagsmatchen så min dag blir helt fri från allt annat än innebandy <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lindy hopp = Busy girl!! Bra.

2011-01-23 @ 12:02:41
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0