he is not the only guy in the universe, but he is the only one that matters

flumkväll med sonia som ni kanske märkte i inlägget under i förrigår.

Igår träffade jag Marcus och vi gick runt lite i Stockholm, sen mötte jag upp Sonia i hb och vi drog till kista galleria för shopping och det slank även ner en stor sushi som vi delade på. På två dagar har jag bara fått i mig 6 sushibitar och en billys pizza. Det här är inte bra Linda, speciellt inte nu när jag inte känner något sug över mat alls. Har så fruktansvärt ont i magen och inatt när jag försökte svälja ipren och alvedon kom de upp samma väg igen. Usch ska inte ge er äckliga detaljer men ja... Skulle ju egentligen har träffat älsklingen Nadja i solna centrum idag som jag inte träffat på för lång tid men fml, så gick det med det.

Finaste Linnea har också kommit till Stockholm och ska bo här under 4 dagar och jag är sjuk! Så jävla bra taiming alltihop alltså verkligen. Nu får systern ta hand om henne tills jag kan pallra mig upp ur sängen igen. fmlx2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0