ge aldrig upp det du inte klarat en gång.

Under lördagen fikade jag och sen drog jag upp till hallonbergen för match. Idag var det Älsvsjö Aik som stod för motståndet. Kändes skönt att vinna med 7-4. Vet inte riktigt hur många mål jag gjorde men i slutet punktmarkerade jag bara en tjej huhu det var lite roligt för hon blev mega sur! Hon var spets (etta) så jag var liksom längst bak av alla på plan och det har jag aldrig varit.  Mitt mål var helt enkelt att bara springa efter henne och alltid vara på samma yta som hon. Lustigt att jag inte fick titta boll utan bara springa runt som en vilsen ko. Mötte även Viktoria som tydligen spelade i Älvsjö och det var så sjukt längesen så detg var trevlans. Jaja, Sen på kvällen hade jag värsta myskvällen med familjen. Vi kollade film, spelade innebandy (såklart) och badade. Avslutades sen även med amerikansk fotboll på tv!

Idag var det match mot Täby Is dam. De ligger två placeringar efter oss i serien så visst borde vi ha vunnit men nu blev det tyvärr inte så. Förlust med 2-3 kändes inte riktigt okej. Stolpe ut kan jag säga att vi hade vid ett flertal ställen. Jaja, nu åkte vi ner till tredje platsen i serien och nu måste vi kämpa för att komma upp i ettan! Nu ska jag bada. pusssiinusssi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0